Tev darbs, viņam – karjera

darbs vai karjera

Lielākoties tā tas ir: tev darbs, viņam – karjera; un tas nav ne labi, ne slikti. Tā tas ir, un viss. Problēmas sākas, ja pārī kāds grib šo lietu kārtību mainīt.

Tālajā 2006. gadā es pelnīju tikpat, cik man vīrietis. 2007. gadā es pelnīju jau vairāk. Nedaudz, bet vairāk. 2011. gadā, kad pēc bērna kopšanas atvaļinājuma atgriezos darbā, es pelnīju mazāk kā 2006. gadā. Mans kungs, savukārt, jau bija saņēmis labus piedāvājumus, kas ļāva viņam saņemt divtik, cik es. Tas man, protams, palīdzēja, bet tomēr es nebūtu atteikusies saņemt vairāk. Pēc neilga laika es darbu nomainījuMans mērķis nav saņemt tikpat, cik manam vīram. Mans mērķis ir nesaņemt mazāk tāpēc, ka esmu sieviete.

Darbā, kur devos dekrētā, nodaļas vadītājs tā arī mums, sieviešu kārtas darbiniecēm, pateica: “Bet es nevaru Gatim maksāt tikpat, cik jums. Viņš taču ir vīrietis!” Tiesa, mums maksāt tikpat, cik Gatim, viņš arī nevarēja. Piemaksas vadītājam taču maksāja no nodaļa mārdžina.

Līdz ar bērna ierašanos ģimenē, mēs arī sākām izturēties pret vīra darbu kā pret kaut ko svarīgāku, jo mēs labi sapratām, ka tas tā arī ir. Skaitļi runāja paši par sevi. Un attiecīgi man papildus darbam vajadzēja paspēt apmeklēt, noorganizēt un saštellēt daudz ko. Neapšaubāmi, arī vīrs piedalījās šajās aktivitātēs, bet daudz ko no tā realizēts tika realizēts manā darba laikā:

  • bērnu dārza pasākumi – 4x gadā
  • koncerts skolā – 2x gadā
  • bērnu slimošana – 4x gadā (2x gadā katram bērnam)
  • bērnu vešana pie ārsta – 6x gadā (ģimenes ārsts, zobu ārsts, higiēnists, speciālists)
  • skolas brīvlaiki 3,5 mēneši!

Kad, pie velna, lai es slimoju? Nē, to es nedrīkstu. Tāpēc es ārkārtīgi nopietni dienu un nakti strādāju savā baudu laboratorijā, jo vīrusi negrib mitināties laimīgā miesā.

Komentēt

